Miś, Mistrz i miss / dramat postaci
(Wprowadzenie)
Mis-ter miś ten
I Mistrz /
A mis-terny plan
Ko-mis-ariatu miss
(Rozwiniecie akcji)
Miss mi-s(ię) przygląda
Miś Mistrzowi powie
Ko-mis-aryczny ko-mis wokół miss
Miss, k.
(Katharsis i zakończenie)
K.-mis pieprz, owy miś
Ona miss
Mis(trzu utrz)-yj nosa miss
Miś a u-mis-gi miss
Ps. Jak słomą słowem się bawię
Wyginam je w lewo i w prawo
Lecz i w takiej koncepcji
Jakiś sens się zmieści
Na zdj. Dziś Dzień Pluszowego Misia był /
A oto Dumka nasz pluszak kochany 🙂
Każdy jakiegoś misia ma /
Lub też jest nim sam 🙂
Miś Uszatek śpiewa Wam
Miś Colargol
Stary niedźwiedź mocno śpi
🙂
+
Przecinki dwa / a prostowanie pewnych spraw
Czy przecinki dwa coś zmieniają
Czy wystarczy gdzie indziej akcenty postawić
Kiedy nie takie miało się intencje
A wyszło niestety co wyszło
Na zdj. Plac dla dzieci zabaw /
Na białostockich Plantach /
Pomiędzy dwoma królami /
Grzybek jak przecinek.
Ad. Mis Mistrz i miss /
Intencji nie miałem złych /
Tylko się trochę zbuntowałem /
Wobec obłudy zła zaśpiewałem.